сряда, 15 август 2012 г.

Здравейте,


Добре дошли в моя личен блог. Много държа на определението „личен“ – преди избори повечето български политици се втурват да публикуват партийни тезиси в пространство, което наричат свое собствено. А след изборите се оплакват, че не са ги разбрали… Всъщност, изборните неуспехи идват от точно обратното – хората бързо ги разбират какви са, какво искат и бързо ги оставят да си живеят в своя измислен свят.

Аз също съм политик. Но първо съм българин – гордея се с това! Да си добър човек и българин от години насам във възприятията на българите е точно обратното на това да си политик. Аз се занимавам с политика, защото искам да спрем с това противопоставяне. Вярвам, че истинският политически компас не се държи от политиците, а е в ръцете на хората. И хората, българските граждани, са тези, които сочат верните посоки за успешното развитие на страната. 

Бях военен министър на България. И до момента се радвам на хиляди приятелства сред войниците, сержантите и офицерите, които неофициално са ме обявили за „най-успешния военен министър в новата история на България“. Радвам се на доверието и подкрепата на тези хора и се чувствам задължен заради тях и техните семейства да не предам доверието им, а да спечеля още доверие от всички български граждани, които не искат държавата да се управлява със страх, репресии и колосални икономически злоупотреби още 4 години. Защото след тях може и да е късно да променим нещо…

Бях арестуван с показна акция, като в холивудски екшън и след това обвинен в неща, които не съм извършил. Не се оплаквам, но трябва да знаете, че това е ужасно изпитание за човек като мен, който поставя България и морала преди всяка друга житейска ценност. За щастие, съдът все още не е подвластен на политическата репресивна машина на ГЕРБ и след като бях оправдан, реших да създам политически проект, който да се противопостави на опитите държавата да се управлява чрез страх, пожарникарски и милиционерски заповеди. 

Вдъхновен съм от създаването на НОВА АЛТЕРНАТИВА – патриотично-либерална политическа платформа, която ще търси подкрепата на всички, които са недоволни от некадърното управление на ГЕРБ и не искат да живеят в страх. Нашата основна идея е да изградим държавнически модел за управление на България, който наричаме „либерална политика със социално лице“. Ние, българите заслужаваме достоен живот и имаме право на реален шанс за развитие и успех. Но това и нашата обща отговорност, това трябва да е нашата вяра, нашата посока, нашата цел.
Вероятно понякога текстовете и мненията ми ще ви се сторят резки или негативни, но за съжаление има много неща, които определят тяхното настроение и се нуждаят от спешна промяна. И си позволявам нахално да се подпиша под афоризма на Бертолд Брехт, който твърди, че „…поезията не може да е посветена на красотата на дърветата във времена, когато в короната на всяко дърво се дебне полицай, готов да скочи отгоре ти.“ 

Надявам се, че тук ще дебатираме и съмишленици, и опоненти – защото в дебата се ражда истината – истината, която толкова много политици се опитват да стъпчат, да я дадат за храна на кучетата си или да я шутират в мрежата на някоя футболна врата.

Вярвам, че България ще пребъде! Ние обаче трябва да работим за нея всеки ден и да я изтръгнем от ръцете на хора, които я използват само като инструмент на личните си комплекси.

Обичам свободата! Тя е в основата на всяко човешко постижение и ако свободата само на един човек бъде накърнена – това е сигурен знак, че свободата като човешка категория е пострадала.

Ще се боря с всичките си сили свободата и истината да са „първите две“ власти в България!

Няма коментари:

Публикуване на коментар