петък, 29 март 2013 г.

За послушанието и поДслушанието…


Цветанов събира незаконно информация, която директно трябва да му подскаже, че е време да напусне държавата с перука и фалшива брада

Отдавна съм наясно, че ме подслушват. Вече дори не знам от колко места точно… От опозиционните интернет сайтове научавам, че и Цветанов обича да хвърля по едно ухо към моя телефон. А аз нищо интересно и ново за него не казвам – освен, че държавата е срината от ГЕРБ и тяхната милиционерщина и още от есента повтарям, че ще им е трудно да си идат в мир. Казвам, че се опитват да докарат България до диктатура и просешка тояга едновременно. Казвам, че грабят и душат бизнеса едновременно. Казвам, че в момента са се покрили и са пратили служебното правителство да работи за служебна победа на изборите… Но тези неща ги казвам ПУБЛИЧНО и могат да ги чуят дори и без да харчат част от стотиците милиони левове на българския данъкоплатец, за да разберат, че ние от НОВА АЛТЕРНАТИВА сме хора, които искат да бъдем част от инструментите на промяната, която целият български народ желае след тяхното власт ползване…

Ех, ако ме бяха послушали, вместо само да ме подслушват! Послушковците и поДслушковците на Цецо Шестте Апартамента  обаче не стигат по-далеч от послушанието – предават си докладчетата и записчетата и оттам – той да си се оправя. А той е поредният, който не знае кога да се откаже и да се покрие вдън земята на българската политика.

Поставянето ми на първо място в „неогласения“ списък ме изпълва със смесени чувства. От една страна се радвам, че успяваме да сме им „оперативно интересни“ при положение, че в цялата страна заплашват и уволняват хората, които дръзнат да се присъединят към нас, затворили са ни всички пътища към медиите с „ембарго върху Цонев“ и още десетки други политически „подсичания“. От друга страна съм много омерзен – не като „обекта Цонев“, а като гражданин на тази многострадална България, в която да се прави политика към ден-днешен означава да се губи време за коментар на номера от Живково време.

Много ми е интересно също какво ли би се получило, ако вместо хора като мен послушните поДслушковци и техния началник бяха хвърлили малко усилия в подслушване на групите за отвличане, на ДДСарите, на уличните трафиканти на дрога около училищата и на други подобни „оперативно безинтересни“ лица. Може би щяхме всички да живеем малко по-спокойно и в държавния бюджет да има повече пари за майките, пенсионерите, хронично болните, безработните и студентите. Може би нямаше да се налага да се правят пространни словоблудства пред медиите, защо не ни искат в Шенген. Но послушанието и поДслушанието се занимават с друго – само дето не е тайно и е много противно…

Няма коментари:

Публикуване на коментар